zaterdag 8 september 2018

Verdienmodel.

Wat kan ik hier toch van genieten, een cappuccino met een Deense strik.
En dan nog een tijdje blijven zitten met een boek of haakwerkje.

Een smakelijke gewoonte die erin is geslopen.
Vorige week gingen wij zelfs drie keer.

Ben dit van huis uit helemaal niet gewend en over die drie keer voel ik mij dan ook schuldig.
Niet over de ontspanning maar over de uitgaven.
We kunnen het wel betalen, maar het voelt buitensporig.



Daarom bedacht Donald een verdienmodel.
Als je er iets voor doet, voelt het beter.
We plaatsen weer eens wat op Marktplaats en op Bol.com en van de opbrengst mogen wij uit!



Dierentuinkaartjes gewonnen via de postcodeloterij, ha meteen dezelfde middag verkocht.
En via Bol.com een duur studieboek verkocht.
Ongelofelijk, de uitjes-teller staat nu al op 16 keer.
Cappuccino here i come.







10 opmerkingen:

  1. Leuk dat je het bloggen weer oppakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig dat je weer eens voorbij kwam! Haha enne dat is hoe ik mijn spoelkommen koop. Eerst iets verkopen en mijn huis leger maken en dan, dan mag het. Geniet maar heerlijk van je cappuccino! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig daar ben je weer, en wat een goed idee! Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joehoe, daar ben je weer!
    Heel herkenbaar... je kunt het betalen, het is gezellig, je hebt het verdiend, het is een uitje, lekker luxe.... en vedraaid, daar komt het duveltje; de koelkast thuis is goed gevuld, dit is veel duurder enz. enz.
    Maar Donald’s ‘verdienmodel’ is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha ik herken dat wel een beetje. Ben ook niet opgegroeid met koffietje hier, etentje daar... maar je hebt een goede manier gevonden om dat schuldgevoel weg te halen! Leuk dat je weer eens blogt trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve schatten zijn jullie met zo'n warm welkom terug. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents thanks for sharing.
    หนังระทึกขวัญ

    BeantwoordenVerwijderen