zaterdag 27 juli 2013

Huisjes SnailMail.

Het idee zag ik bij Anke.

Deze SnailMail is voor mijn vriendin (en haar kinderen).
Gemaakt van een stripboek en Hema inpakpapier.

Erin plak ik een mooi zakje thee 
en de vraag of ze deze week
 Thee komen drinken en Taartjes eten.

                                       



De knoop erop naaien was een makkie.




                                                          De smaak eenmaal te pakken
                                                                     maakte ik er nog meer.
                                           



                                                                 En nog meer...


                                         Ik gebruikte alle restjes papier die ik maar kon vinden.
                                                  Elk randje heeft ook een andere kleur tape.
                                                           Een feest om te maken!
                                       
                                     

9 opmerkingen:

  1. Waar super leuk gemaakt!
    Leuk blog heb je!
    Ik ga je volgen:)
    Neem je ook een kijkje op mijn blog?
    Zal ik erg leuk vinden!
    Www.creasnuf.blogspot.nl

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, ik maakte ze ook vandaag, haha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superrrrleuk! Ga ik onthouden!

    Happy Weeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en leuk!
    Super al die knutselwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blog heb je trouwens; koken, moestuin, knutselen, retro en kringloop...helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha wat leuk dat je even op mijn blog bent langs gekomen. Leuk hè, snail mail.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staat gezellig die huisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tof, ik ga je ook volgen!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen