dinsdag 23 juli 2013

Volhouder.

                                                        Zie hier onze Dappere Stokroos.
                                   Vanuit een piepklein kiertje bij de achterdeur is zij gaan groeien.


Tijdens een voorjaarsstorm was haar steel half afgeknakt.
Nu leunend tegen de regenpijp
komt zij tot bloei.
Toch wel bewonderenswaardig.


Wat doen ik verder bij deze Zomerse Temperaturen?
Veel knutselen.

Een familielid in Winterswijk 
ontving een LandKaart enveloppe.
Zie rode pijl ;-)


Op de achterkant markeerde ik met de rode pijl onze Woonplaats.


Bij Maureen kocht ik een knutsel pakketje voor mijn jarige collega.
Zij verpakte het leuk.

                             Zelf maakte ik van een oud Sprookjesboek een gezellige enveloppe.

Nu, zit in met mijn voeten in een Bak Koud Water en dat voelt zo Lekker!


7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige stokroos!
    Die landkaart enveloppe is onwijs gaaf! Heb je die van een oude atlas gemaakt?
    Ik heb ook de hele middag met mn voeten in een bak koud water gezeten. Heerlijk!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey girl!
    Ik wil als eerst even zeggen dat ik het super leuk vind dat je met mijn give away mee doet! die stokroos is echt super mooi! enne ik ga jou ook volgen hoor!
    Niet vergeten, donderdag blog ik over de uitslag!
    Liefs,
    kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi je stokroos!
    En goed bezig met knutselen, ga ik vandaag ook maar weer eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie en leuke enveloppen heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such pretty designs on the envelope!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yeuhhhhhhhhhhhhh! Zo'n leuke landkaartenveloppe kreeg ik vandaag in de bus! Heppie onliemie!!!

    BeantwoordenVerwijderen