zaterdag 3 augustus 2013

De verzameling van iemand anders.

Ik vind het zo knap als iemand 
1 verzameling heeft.
En daar jaren
aan vasthoudt.

Zelf verander ik regelmatig van smaak,
kan mij vol passie
een nieuwe stijl aanmeten.

         Gelukkig gaat het allemaal om kleine bedragen
en is de kast in de schuur groot :-)

Nu verzameld mijn schoonzusje
stijlvolle spullen van Mickey Mouse.


In de kringloopwinkel
 vond ik deze 
handgemaakte zijden stropdas.

Haar lievelingskleur is groen
(groene kus afbeelding).

Ze kan het dragen op een openstaande witte blouse
met de stopdas laag gestrikt.
Stijlvol genoeg toch voor een dagje op kantoor?


                                                             Door een heerlijk ruikend
                                                                     sopje gehaald.




Ga ik het vandaag in deze
A4 enveloppe verzenden.

Ben benieuwd wat ze ervan vindt.







1 opmerking:

  1. Super! Jullie hebben wel fantastische dingen in de kringloop. Misschien moet ik een keertje vaker binnenlopen... ;)

    BeantwoordenVerwijderen