dinsdag 3 september 2013

Creatieve ideeën.

Hebben jullie het ook wel eens?
Dat je op sommige dagen alleen maar blogs kunt lezen...

Dat je veel creativiteit inneemt.
Maar het niet kan omzetten naar actie...

De komende weken zijn een aantal lieve vriendinnen van mij jarig.
Het zal mij toch niet gebeuren dat ik het door een creatieve blokkade 
af ga doen met een gekocht kaartje?

Gelukkig was daar Anne.
Zij inspireerde mij tot het maken van deze cadeau kaarten.




Ooo wat was ik weer lekker bezig!
Heb na het nemen van de foto's
 nog twee extra kaarten bijgemaakt.




Kon in de KringLoopWinkel niet voorbij lopen
aan deze typemachine voor 2,50 euro.

Mijn tweede...ik voel een nieuwe verzameling aankomen :-D






Fijne dag -X-


Een origineel idee is moeilijk te vinden 
maar gemakkelijk te herkennen.



10 opmerkingen:

  1. Wat zijn dat een super mooie kaarten / mapjes geworden zeg! Fijn dat ik je wat inspiratie kon geven.

    En inderdaad, ik ken ook die momenten dat je heel graag wilt en zoveel ideeen tegenkomt, maar dat het toch maar niet lukt om er echt iets van te maken... Ik kruip dan altijd maar even met een kopje thee op de bank, wachtend tot het weer terug komt ;)

    Liefs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh, wat een leuk idee! Thanx voor het delen meidje x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaarten!!!

    Ik herken je gevoel. Ik ga dan meestal (blogs)lezen of gewoon iets heel simpels haken als een granny square. De inspiratie komt vanzelf weer!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke ideeën weeral! Dankjewel om die tonen! Geeft heel veel inspiratie!
    En ik ben blij dat ik niet alleen ben met die creatieve blokkades door een teveel aan bloggen...! Goed dat je er de stop kon opzetten! Het leverde in ieder geval heel veel moois op!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er gaaf uit, wie wil nou niet zoiets krijgen? En zo'n typemachine... super, ben er ook nog steeds naar op zoek! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi gemaakt. ik lees blogs over minder suiker.. over smoothies.. en nu over een typemachine.. en ineens wil ik dat ook allemaal.. nja ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en wat leuk om te geven. Gaaf zo'n typemachine, die heb ik hier in de kringloop helaas nog niet voorbij zien komen....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb even gekeken bij Anne, maar wat leuk zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel herkenbaar....te lang on-line rondhangen, duizend ideetjes opdoen en tot niets komen. Gelukkig weet ik het toch altijd net op tijd te doorbreken :) door mezelf even een 'internet verbod' op te leggen.

    BeantwoordenVerwijderen