zondag 6 oktober 2013

Home Sweet Home.

De zomerzon heeft genadeloos 
op de planten van de vensterbank geschenen.
Weg ermee.

Meerdere rondjes over de plantenafdeling gelopen.

Welke plant kan er nu tegen volle zon?
Wat kan er tegen de warmte van de CV?
Ik kwam er niet uit.

Daarom een tak uit de tuin gehaald.



                                    Dikke grijze en neon roze wol gekocht bij de Action.

                                                         Als ik een momentje over heb,
                                                            draai ik wol om de tak.



                                Naar voorbeeld van Lisanne maakte ik papieren lampionnetjes.




Fijne dag -X-



Er is meer licht dan door het raam kan worden gezien.

3 opmerkingen:

  1. Ooooh die lampion maakt het helemaal af! Heel mooi dat roze met het papiertje van het lampionnetje!
    Leuk idee!














    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik ben niet goed met planten dus heb ook her en der takken staan (hier en daar ook met wat wol!). Super leuk met dat lampionnetje!

    Happy Weekend!
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Katrien, ik heb je gevonden! Ook niet verkeerd die blog van jou!! Loes van Loes's Lips

    BeantwoordenVerwijderen