zondag 2 februari 2014

Familie.

Dit is het weekend dat.......

  de 17e verjaardag van Kwek Duck werd gevierd.


Waar het pesto potje zelfs een Retro jasje kreeg.



Waar de liefde in de lucht hing....

Komkommer :-)


Gespot tijdens het honden-uitlaat-rondje.


Het weekend.....

 waar we vroeg in de auto zaten richting Groningen.



Waar onderweg weer dappere haakpogingen ondernomen werden.




Waar we zagen hoe de wethouder het openingslint doorknipte.



Waar we trots waren op ons nichtje van 24 jaar...


Wens je een fijne nieuwe week!


It is a happy talent to know how to play















6 opmerkingen:

  1. Ben jij dat met die krullen?
    Wat grappig ik dacht echt dat je kort haar had.
    Gefeliciteerd met je zoon, ook een puber van '97.
    Groet van hier,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!! Heerlijk zeg en haken in de auto... ik probeer het ook zo nu en dan :-)

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd aan de jarige! Leuk om een glimp van de echte "Katrien" op te vangen! Een krullebol! Mooi jong!
    En haken in de auto? Dat wordt een verslaving... ik heb dat ook te pakken. Die foto geeft het helemaal weer met "veel plezier" op de achtergrond! ;) En het lukt aardig toch?
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha die Onlie Mie, ....mooi jong!
      Met mijn 44 jaar komt dat compliment lekker binnen hoor :-)

      Verwijderen
  4. Superleuke foto's, je brengt me op een idee met dat pestopotje (maar voorlopig vind ik die papierboek van Flow te mooi om in te knippen) en haken in de auto, haha zo herkenbaar!
    felies aan de jarige en als je zin hebt, ik doe een give away op mijn blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ! Ik ben blijkbaar niet de enige die haakt in de auto :-) ! (begon al te denken dat ik abnormaal was... Nu ja dat ben ik ook wel een beetje ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen