maandag 19 mei 2014

Jong geleerd.

                                                  
                                                 Bij ons in de bibliotheek 'te leen'.





Dit bijzonder leuke boekje 17x17 cm voor kinderen vanaf vijf jaar.





Ik stel mij zo voor
 dat je als kleuter bij je ouders op schoot de plaatjes bekijkt.








Als je dan op latere leeftijd door het Rijksmuseum loopt...




De afbeeldingen herinnert en
een fijn gevoel krijgt vanuit je jeugd.




Ben jij al in het vernieuwde Rijksmuseum geweest?


6 opmerkingen:

  1. Ik was zelfs niet eens in het "oude" geweest... Zucht... Hoog tijd dat ik De Man eens naar Amsterdam meekrijg !!!
    Mooie foto's - misschien moet ik De Man dat boekje kopen, zodat hij zin krijgt in een bezoekje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zelfs in geen dertig jaar nog in Amsterdam geweest. Hoog tijd voor een citytripke naar Nederland!
    En dat boekje lijkt me geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het staat bij ons al heel lang in de TO DO-lijst.
    Mijn man en ik komen heel erg graag in Amsterdam. Zo leuk!
    Vooral gezellige bruine cafés.

    Jouw boekje is mooi en ik denk echt dat kinderen die het met hun ouders lezen, er later weer gaan aan denken.
    Ik wist trouwens niet dat jij in een bib werkt. Wat fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vergeet nog te zeggen dat ik jouw boeket graag zie: de kleuren gaan heel goed samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben er 1 keer geweest, maar dan heb ik het over 25 jaar geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaah ik was één van de zovelen die ook bij de heropening was(toevallig waren wij die dag in Amsterdam..) en het beviel zo goed dat we vorig jaar zomer nogmaals geweest zijn!
    Maar dat boekje GEWELDIG.

    Marina

    BeantwoordenVerwijderen