maandag 23 juni 2014

Home Sweet Home.


Spiegeltje spiegeltje....




Spiegel 'van Donald' in de keuken.




Hier zoek ik nog een leuk plaatsje voor in de woonkamer.
Ben altijd geneigd om de rommelmarkt prijzen erbij te vermelden.
Vandaag doe ik dat lekker een keertje.
2 euro.





Ikea spiegel op de overloop met zicht op slaapkamer Kwek.



Donald plakte ooit de laagste spiegel voor Lizzy Duck op peuterhoogte.
Nu kan ze daarin naar haar knieën kijken.



Een vrijmarkt spiegel van 3 euro 
waar ik nog steeds heel blij mee ben
 in de slaapkamer.



Met zicht op de drie schuine dakramen.




Een handspiegel Kringloopwinkel 'Saartje' 1,50 euro.
waarmee ik controleer of de bloem op de juiste hoogte in mijn haar zit.



Check.



 10 euro is veel geld, op een rommelmarkt.
Voor deze spiegel toch niet?!









“The mirror is the worst judge of true beauty” 













1 opmerking:

  1. Dank aan diegene die gisteren aardige, lieve, grappige reacties hebben geplaatst op bovenstaande Home Sweet Home.
    Heb vanmorgen per ongeluk via de Blogger-app het bericht verwijderd.
    Gelukkig stond het bericht nog op mijn pc.
    Lang leven de openstaande tabbladen!

    BeantwoordenVerwijderen