dinsdag 3 juni 2014

Noodzakelijk onderhoud.


Stiekem was de winter wel heel gemakkelijk.
Broeken, leggings en dikke sokken.


Met een tropisch weekend in het vooruitzicht,
is het de hoogste tijd voor groot onderhoud.



Dit...
Zucht, is de ontdekking van 2014.
Zo lekker,
een voetenbad van Kneipp.



Eelt onder mijn kleine teen.
Te lang mee door gelopen.

Dit...
Blijkt de oplossing!


Therme
Twee halen, een betalen.
Bij de DA.

Deze geur
verslavend lekker.
Zit geregeld aan mijzelf te ruiken :-)



Dit is een aardbeienplant die de zachte winter met gemak doorstond.


Het kastje.
Weet niet zo goed waarom ik dit kocht op de vrijmarkt.
Waarschijnlijk haalde het 
het kleine meisje in mij naar boven.







Ook zo'n ontdekking.
De Begonia.
Wat een topper doet het in de schaduw en de felle zon.




Stop and smell the flowers.






2 opmerkingen:

  1. Geweldig goed op dreef de laatste tijd met je blogposts! Super!
    En op je kastje ben ik meteen verliefd! Dat zou ik ook nooit kunnen laten staan!
    En wat een heerlijk geurtje heb je op! ;) (Wat is DA?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kastje !!! Zálig leuk !!!
    Ik heb me wel eventjes een breuk gelachen met je berichtje... "Noodzakelijk onderhoud", "ik zit geregeld aan mezelf te ruiken"... Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb er zonet de slappe lach van gekregen :-)))
    Enfin, effe serieus, op dat onderhoudsgebied heb ik de winter ook veel liever ... Ik ga quasi elke dag joggen, jongens jongens, eelt ! Dat is een ramp... Ik zou in de zomer wekelijks zo'n onderhoud moeten doen... (Gebeurt dus niet - veel te lui voor...)
    En ps Kriske, de DA da's een hollandse keten van drogisten geloof ikke...

    BeantwoordenVerwijderen